Zerknij koniecznie

kampania Dove

Moje piękno, moja historia! Kolejna odsłona kampanii Dove.

kampania DovePiękno drzemie w każdej kobiecie, wystarczy je tylko odkryć! Marka Dove po raz kolejny zachęca Polki do poszukiwania własnego piękna, inicjując kolejną odsłonę kampanii Moje piękno, moja historia.

6 kobiet i 6 różnych definicji piękna – Dove uwalnia kobiety od presji bycia idealną, bo przecież wszystkie kobiety są piękne! Trzeba tylko poznać siebie, odnaleźć piękno i zdefiniować je. Dove już po raz kolejny podejmuje tematykę dotyczącą kreowania oraz promowania wyidealizowanego wizerunku kobiecej urody.

Każda z nas jest piękna!

Już od ponad 60 lat Dove głośno przeciwstawia się nierzeczywistemu wizerunkowi kobiet, który na co dzień widzimy w mediach. Obserwujemy piękno bez skazy, w którym rozmiar, waga czy wzrost definiują poczucie własnej wartości. Właśnie dlatego, marka Dove inicjuje kampanie, które kierują uwagę społeczności międzynarodowej na sposób w jaki kobiety oceniają same siebie. Niestety często oceniają własne piękno w odniesieniu do kanonów urody, które widzą w internecie, w kolorowych magazynach czy w telewizji. Pierwsza kampania Dove na rzecz prawdziwego piękna miała miejsce w 2004 roku. Wtedy rozgorzała prawdziwa dyskusja. Dove zamiast modelek, zdecydowała się pokazać prawdziwe kobiety, o różnym wzroście, różnych kształtach i różnej wadze – każda z nich była inna i na swój sposób piękna.

Kolejne odsłony kampanii i filmy takie jak „Dove Evolution”, „Dove Real Sketches”, „Dove Camera Shy” czy „Dove – How old are you” za każdym razem podnosiły istotne dla kobiet kwestie związane z postrzeganiem własnego piękna, bez względu na typ urody czy wiek. Bez kompromisów rozprawiały się też z lansowanym w mediach kanonem piękna, który jest nieosiągalny dla większości kobiet.

kampania DoveKampania Dove – Moje piękno, moja historia

Marka Dove od 4 lat podejmuje temat kobiecego piękna Polek, realizując lokalne odsłony kampanii. Poruszają przy tym problemy, które je dotykają. To bardzo ważne i pomocne dla wielu kobiet, ponieważ aż 8 na 10 z nich chce wyglądać jak najlepiej, nie podążając przy tym za kanonami piękna, które są promowane w mediach społecznościowych czy w telewizji. Tylko 2 na 10 z nich uważają się za piękne. Pozostałe nie doceniają siebie i swojego piękna i nie dostrzegają swojej urody.*

Kampania Dove Moje piękno, moja historia cieszy się ogromnym zainteresowaniem! W spocie promującym kampanię występują kobiety z różnych rejonów Polski, o różnych typach urody oraz osobowości, w różnym wieku. Każda z nich opowiada historię swojego prawdziwego piękna. Piękna, które same zdefiniowały, dzięki czemu stało się ono źródłem ich samoakceptacji i pewności siebie, a nie powodem negatywnych emocji. Historia każdej z nich może stać się inspiracją dla innych kobiet, wystarczy tylko wierzyć w siebie! To pierwszy krok na drodze do odnalezienia prawdziwego piękna i cieszenia się życiem. Czas na Ciebie!

Dołącz do akcji i zainspiruj innych!

Dove Moje piękno, moja historia to kampania stworzona przez kobiety dla kobiet. Przyłącz się do akcji i podziel się z innymi swoją historią na blogu i instagramie #DoveMojePięknoMojaHistoria. Pokażmy razem, że prawdziwe piękno jest naszą siłą! Wystarczy je odkryć.

*Dane z raportu Dove „Jesteśmy piękne” z 2016 r.

0 0 votes
Article Rating
Podziel się swoją opinią
Anna Szuba
Anna Szuba

Z wykształcenia socjolog i ekonomista, z zamiłowania i pasji redaktor z doświadczeniem w pracy przy produkcji programów telewizyjnych, zawodowo związana z branżą HR. Zwolenniczka work-life balance i zdrowego, aktywnego trybu życia. Uwielbia podróżować i poznawać nowe miejsca, wolny czas spędza w gronie najbliższych. Entuzjastka minimalizmu, życiowej uważności oraz świadomego podejmowania decyzji. Ważny jest dla niej rozwój osobisty i poszerzanie horyzontów. Stara się odnajdywać szczęście w codziennych czynnościach, takich jak kawa z przyjaciółką. Najlepiej Cafe Latte.

Subscribe
Powiadom o
guest
7 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Aleksandra Załęska
Aleksandra Załęska
4 lat temu

Ta kampania jest cudowna, super, że marka mówi kobietom, że powinny być sobą i powinny akceptować siebie.

Edyta Edi Czerwińska
Edyta Edi Czerwińska
4 lat temu

Lubie Dove i ich kampanie

Aleksandra R. K. Stupera
Aleksandra R. K. Stupera
4 lat temu

Akceptowanie siebie w dzisiejszych czasach jest trudne, gdy jesteśmy zalewani potokiem „ideałów”.

naszebabelkowo.blogspot.com
naszebabelkowo.blogspot.com
4 lat temu

Takie kampanie są bardzo potrzebne. Wiele kobiet nie wierzy w siebie, ma mnóstwo kompleksów i nie potrafi odkryć prawdziwego piękna, które w nich drzemie.

Natalia Cukier
Natalia Cukier
4 lat temu

Uwielbiam od wielu lat reklamy Dove, szacunek do kobiet i do człowieka jako takiego. Dobrze, że takie kampanie powstają 🙂

Agata Mansfeld
Agata Mansfeld
4 lat temu

Lubię Dove jako kosmetyki, ale również za ich kampanie społeczne <3

Emilia || fabrykadygresji.pl

Kampanie Dove po prostu wymiatają. Uwielbiam ich bohaterki oraz kolorystykę. Piękne mają przesłania. <3

Zobacz koniecznie
Jesień zbliża się wielkimi krokami, powitaj ją z naturalnymi kosmetykami!…