Zrzut-ekranu-2019-08-17-o-12.44.37  Piękno drzemie w każdej kobiecie, wystarczy je tylko odkryć! Marka Dove po raz kolejny zachęca Polki do poszukiwania własnego piękna, inicjując kolejną odsłonę kampanii Moje piękno, moja historia.

6 kobiet i 6 różnych definicji piękna – Dove uwalnia kobiety od presji bycia idealną, bo przecież wszystkie kobiety są piękne! Trzeba tylko poznać siebie, odnaleźć piękno i zdefiniować je. Dove już po raz kolejny podejmuje tematykę dotyczącą kreowania oraz promowania wyidealizowanego wizerunku kobiecej urody.

Każda z nas jest piękna!

Już od ponad 60 lat Dove głośno przeciwstawia się nierzeczywistemu wizerunkowi kobiet, który na co dzień widzimy w mediach. Obserwujemy piękno bez skazy, w którym rozmiar, waga czy wzrost definiują poczucie własnej wartości. Właśnie dlatego, marka Dove inicjuje kampanie, które kierują uwagę społeczności międzynarodowej na sposób w jaki kobiety oceniają same siebie. Niestety często oceniają własne piękno w odniesieniu do kanonów urody, które widzą w internecie, w kolorowych magazynach czy w telewizji. Pierwsza kampania Dove na rzecz prawdziwego piękna miała miejsce w 2004 roku. Wtedy rozgorzała prawdziwa dyskusja. Dove zamiast modelek, zdecydowała się pokazać prawdziwe kobiety, o różnym wzroście, różnych kształtach i różnej wadze – każda z nich była inna i na swój sposób piękna.

Kolejne odsłony kampanii i filmy takie jak „Dove Evolution”, „Dove Real Sketches”, „Dove Camera Shy” czy „Dove – How old are you” za każdym razem podnosiły istotne dla kobiet kwestie związane z postrzeganiem własnego piękna, bez względu na typ urody czy wiek. Bez kompromisów rozprawiały się też z lansowanym w mediach kanonem piękna, który jest nieosiągalny dla większości kobiet.

Zrzut-ekranu-2019-08-17-o-12.45.56  Kampania Dove – Moje piękno, moja historia

Marka Dove od 4 lat podejmuje temat kobiecego piękna Polek, realizując lokalne odsłony kampanii. Poruszają przy tym problemy, które je dotykają. To bardzo ważne i pomocne dla wielu kobiet, ponieważ aż 8 na 10 z nich chce wyglądać jak najlepiej, nie podążając przy tym za kanonami piękna, które są promowane w mediach społecznościowych czy w telewizji. Tylko 2 na 10 z nich uważają się za piękne. Pozostałe nie doceniają siebie i swojego piękna i nie dostrzegają swojej urody.*

Kampania Dove Moje piękno, moja historia cieszy się ogromnym zainteresowaniem! W spocie promującym kampanię występują kobiety z różnych rejonów Polski, o różnych typach urody oraz osobowości, w różnym wieku. Każda z nich opowiada historię swojego prawdziwego piękna. Piękna, które same zdefiniowały, dzięki czemu stało się ono źródłem ich samoakceptacji i pewności siebie, a nie powodem negatywnych emocji. Historia każdej z nich może stać się inspiracją dla innych kobiet, wystarczy tylko wierzyć w siebie! To pierwszy krok na drodze do odnalezienia prawdziwego piękna i cieszenia się życiem. Czas na Ciebie!

Dołącz do akcji i zainspiruj innych!

Dove Moje piękno, moja historia to kampania stworzona przez kobiety dla kobiet. Przyłącz się do akcji i podziel się z innymi swoją historią na blogu i instagramie #DoveMojePięknoMojaHistoria. Pokażmy razem, że prawdziwe piękno jest naszą siłą! Wystarczy je odkryć.

*Dane z raportu Dove „Jesteśmy piękne” z 2016 r.

Poprzedni
Następny