Zerknij koniecznie

Kongres for Social Media

Kongres for Social Media – dołącz online!

Kongres for Social Media

Jeśli masz swoją markę, którą chciałabyś wypromować w social media, jesteś pracownikiem firmy odpowiedzialnym za promocję lub po prostu chcesz poznać tajniki funkcjonowania facebooka czy instagrama, nie może Cię zabraknąć! 26-27.01.2022 r. odbędzie się Kongres For Social Media, czyli dwudniowy trening z social media marketingu!

Trening od 2014 roku jest niezmiennie wysoko oceniany przez uczestników. Podczas Kongresu for Social Media zostaną poruszone poniższe tematy:

  • Matryca strategii komunikacji, czyli jak stworzyć własne narzędzie porządkujące harmonogram publikacji w Mediach Społecznościowych.
  • Jak wykorzystać wszystkie funkcjonalności YouTuba. Już nie tylko filmy: o dodatkowych funkcjonalnościach na YouTube oraz tym, dlaczego i jak powinniśmy z nich korzystać.
  • Czego o komunikacji na Linkedin może nauczyć nas Michał Holc?
  • Metaverse już tu jest: rozszerzona rzeczywistość w służbie komunikacji marek w social mediach.
  • Na takim wydarzeniu jak Kongres For Social Media nie może zabraknąć tematu: Make media social again.
  • Jak się dopasować – zmiany w social mediach, a UX użytkownika.
  • Narracja w social mediach – o głosie marki dzięki social mediom.
  • Możliwości reklamowe LinkedIn Ads – czego unikać i na czym skupić swoją uwagę.
  • O strategii w Social Media – jak budować silną markę.
  • Co zamiast Facebooka? Czyli subiektywny przegląd mechanik obecnych w ramach nowych mediów, które warto zrozumieć, żeby później zacząć je wykorzystywać.
  • To NIE JEST rok video. Rzecz o tym, jak przyszłościowo działać na Tiktoku.
  • Wykorzystania elementu emocji jako narzędzia do napędzania biznesu.
  • Co zrobić, żeby zepsuć kampanię reklamową na Facebooku i Instagramie i stracić trochę pieniędzy.
  • User Generated Content jako narzędzie marketingowe.

Kongres for Social Media – ogromna dawka wiedzy, mnóstwo nowych pomysłów i inspiracji! 

Czekają na Ciebie nowe rozwiązania oraz mnóstwo pomysłów i inspiracji na działania w social media, które przyniosą korzyść Twojej marce lub firmie, w której jesteś odpowiedzialna za obsługę mediów społecznościowych. Przy zgłoszeniu na Kongres otrzymasz dostęp do wystąpień z 2021 roku! Jaka tematyka była wtedy poruszana?

  • YouTube – Brands as creators – własny kanał marki od podstaw: strategia, format, dystrybucja, wpisanie YouTube w ekosystem marki.
  • Jak połączyć firmowego bloga z FB Ads w lejku sprzedażowym e-commerce.
  • Pinterest i Twitter – wszyscy się boimy, a warto! Jak prowadzić tam skuteczne kampanie.
  • Efektywne social media, czyli jak obliczyć ROI z działań w mediach społecznościowych?
  • Instagram – wskazówki dla konta firmowego.
  • Jak wzorowo przygotować swoje konto, YT – SEO, optymalizacja, pozycjonowanie, czyli wszystko, co ma wpływ na zasięgi Twojego kanału.
  • Jak TikTok objaśnia mi świat? – rzecz o współczesnym Internecie.
  • Chatboty na Messengerze.
  • Podcasty w marketingu.
  • LinkedIn update – nowości, zmiany, trendy oraz promocja wydarzeń na LinkedInie.
  • W poszukiwaniu pomysłów na zaangażowaną społeczność w mediach społecznościowych, czyli czego możemy nauczyć się od influencerów.
  • Tworzenie strategii działań na Facebooku – grupy docelowe, typy kampanii, KPI’s. Jak sprecyzować cele, aby dokładnie zaplanować działania i uzyskać mierzalne efekty oraz uniknąć wzajemnie wykluczających się KPI’s?
  • Strategia contentowa – co brać pod uwagę i jak tworzyć komunikację.

Jeśli nigdy wcześniej nie słyszałaś o Kongresie i chciałabyś zasięgnąć więcej informacji, koniecznie dołącz do grupy facebookowej Poznaj Kongres for SM oraz odwiedź stronę internetową forsm.pl

0 0 votes
Article Rating
Podziel się swoją opinią
Anna Szuba
Anna Szuba

Z wykształcenia socjolog i ekonomista, z zamiłowania i pasji redaktor z doświadczeniem w pracy przy produkcji programów telewizyjnych, zawodowo związana z branżą HR. Zwolenniczka work-life balance i zdrowego, aktywnego trybu życia. Uwielbia podróżować i poznawać nowe miejsca, wolny czas spędza w gronie najbliższych. Entuzjastka minimalizmu, życiowej uważności oraz świadomego podejmowania decyzji. Ważny jest dla niej rozwój osobisty i poszerzanie horyzontów. Stara się odnajdywać szczęście w codziennych czynnościach, takich jak kawa z przyjaciółką. Najlepiej Cafe Latte.

Subscribe
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Magdalena
2 lat temu

Ciekawy temat konferencji. Udostępniłam informacje u siebie. Powodzenia. Pozdrawiam. Magdalena

Zobacz koniecznie
BeGlossy, niczym fabryka elfów, cały rok prężnie pracuje, aby co…