Kongres for Social Media – dołącz online!
Jeśli masz swoją markę, którą chciałabyś wypromować w social media, jesteś pracownikiem firmy odpowiedzialnym za promocję lub po prostu chcesz poznać tajniki funkcjonowania facebooka czy instagrama, nie może Cię zabraknąć! 26-27.01.2022 r. odbędzie się Kongres For Social Media, czyli dwudniowy trening z social media marketingu!
Trening od 2014 roku jest niezmiennie wysoko oceniany przez uczestników. Podczas Kongresu for Social Media zostaną poruszone poniższe tematy:
- Matryca strategii komunikacji, czyli jak stworzyć własne narzędzie porządkujące harmonogram publikacji w Mediach Społecznościowych.
- Jak wykorzystać wszystkie funkcjonalności YouTuba. Już nie tylko filmy: o dodatkowych funkcjonalnościach na YouTube oraz tym, dlaczego i jak powinniśmy z nich korzystać.
- Czego o komunikacji na Linkedin może nauczyć nas Michał Holc?
- Metaverse już tu jest: rozszerzona rzeczywistość w służbie komunikacji marek w social mediach.
- Na takim wydarzeniu jak Kongres For Social Media nie może zabraknąć tematu: Make media social again.
- Jak się dopasować – zmiany w social mediach, a UX użytkownika.
- Narracja w social mediach – o głosie marki dzięki social mediom.
- Możliwości reklamowe LinkedIn Ads – czego unikać i na czym skupić swoją uwagę.
- O strategii w Social Media – jak budować silną markę.
- Co zamiast Facebooka? Czyli subiektywny przegląd mechanik obecnych w ramach nowych mediów, które warto zrozumieć, żeby później zacząć je wykorzystywać.
- To NIE JEST rok video. Rzecz o tym, jak przyszłościowo działać na Tiktoku.
- Wykorzystania elementu emocji jako narzędzia do napędzania biznesu.
- Co zrobić, żeby zepsuć kampanię reklamową na Facebooku i Instagramie i stracić trochę pieniędzy.
- User Generated Content jako narzędzie marketingowe.
Kongres for Social Media – ogromna dawka wiedzy, mnóstwo nowych pomysłów i inspiracji!
Czekają na Ciebie nowe rozwiązania oraz mnóstwo pomysłów i inspiracji na działania w social media, które przyniosą korzyść Twojej marce lub firmie, w której jesteś odpowiedzialna za obsługę mediów społecznościowych. Przy zgłoszeniu na Kongres otrzymasz dostęp do wystąpień z 2021 roku! Jaka tematyka była wtedy poruszana?
- YouTube – Brands as creators – własny kanał marki od podstaw: strategia, format, dystrybucja, wpisanie YouTube w ekosystem marki.
- Jak połączyć firmowego bloga z FB Ads w lejku sprzedażowym e-commerce.
- Pinterest i Twitter – wszyscy się boimy, a warto! Jak prowadzić tam skuteczne kampanie.
- Efektywne social media, czyli jak obliczyć ROI z działań w mediach społecznościowych?
- Instagram – wskazówki dla konta firmowego.
- Jak wzorowo przygotować swoje konto, YT – SEO, optymalizacja, pozycjonowanie, czyli wszystko, co ma wpływ na zasięgi Twojego kanału.
- Jak TikTok objaśnia mi świat? – rzecz o współczesnym Internecie.
- Chatboty na Messengerze.
- Podcasty w marketingu.
- LinkedIn update – nowości, zmiany, trendy oraz promocja wydarzeń na LinkedInie.
- W poszukiwaniu pomysłów na zaangażowaną społeczność w mediach społecznościowych, czyli czego możemy nauczyć się od influencerów.
- Tworzenie strategii działań na Facebooku – grupy docelowe, typy kampanii, KPI’s. Jak sprecyzować cele, aby dokładnie zaplanować działania i uzyskać mierzalne efekty oraz uniknąć wzajemnie wykluczających się KPI’s?
- Strategia contentowa – co brać pod uwagę i jak tworzyć komunikację.
Jeśli nigdy wcześniej nie słyszałaś o Kongresie i chciałabyś zasięgnąć więcej informacji, koniecznie dołącz do grupy facebookowej Poznaj Kongres for SM oraz odwiedź stronę internetową forsm.pl
Ciekawy temat konferencji. Udostępniłam informacje u siebie. Powodzenia. Pozdrawiam. Magdalena