girl-1532733_1920  Wiosna zbliża się wielkimi krokami, a Ty nadal pozostajesz z zimowym nastroju? Towarzyszy Ci ciągła senność, brak energii i chęci do działania, czujesz, że ogarnęła Cię monotonia i nie masz pomysłu na to, co mogłabyś zmienić? Zacznij małymi krokami!

Każda mała zmiana, może okazać się początkiem czegoś większego! Każda mała zmiana, może wprowadzić Cię w dobry nastrój lub pomóc Ci spojrzeć na pewne rzeczy w innego punktu widzenia. Zmiany inspirują, dodają energii, ukazują inny punkt widzenia. Najciekawsze jest to, że zmiana wcale nie musi być duża, żeby była dla nas punktem zapalnym do kolejnych działań!

Wyjdź do ludzi

Jeśli czujemy, że dopadła nas monotonia i zły nastrój, po prostu zmieńmy coś w sobie, fryzurę, sposób ubierania się, makijaż. Zrób kilka ćwiczeń, wyjdź do ludzi. Nic tak nie inspiruje i motywuje do działania jak rozmowa z osobami, które mogą wnieść do naszej codzienności coś nowego i poprawić nam humor. Korzystając z pięknej pogody, wybierz się na spacer i ciesz się pierwszymi promieniami wiosennego słońca!

living-room-2569325_1920

Odśwież wnętrze

Zrób małe przemeblowanie, zamień kilka rzeczy miejscami i poukładaj je na półkach, aranżując na nowo. Wystarczy przesunąć łóżko bliżej okna lub zmienić zasłony. Każda taka zmiana przynosi odświeżenie wnętrza, budzi kreatywność i dodaje chęci do dalszego działania!

Zacznij ćwiczyć

Sport to kolejny sposób na to, żeby wprawić się w dobry nastrój a jednocześnie popracować nad kondycją i figurą. Pytanie tylko, jak zacząć, skoro nie masz ochoty wstać z łóżka? Sprawdź fora internetowe i grupy na facebooku, gdzie ludzie motywują się do działania i chwalą efektami ćwiczeń, posłuchaj filmików motywacyjnych i po prostu załóż strój do ćwiczeń. Jeśli założysz spodenki i koszulkę, to już na pewno skłonisz się chociażby do kilku ćwiczeń, żeby się rozruszać. Później już pójdzie z górki! Jeśli masz ochotę zacząć się ruszać, sprawdź również: Jak zmotywować się do ćwiczeń? 5 sposobów.

smoothies-2253423_1920

Sięgaj po owoce i warzywa

Jedz dużo warzyw i owoców, pij odpowiednią ilość wody. To jeden z najważniejszych punktów, jeśli brakuje Ci energii do działania! Jeśli nie lubisz jeść warzyw “solo” to poszukaj przepisów na pyszne koktajle, które wyglądają zachęcająco i równie dobrze smakują.

Zrób coś dla siebie

Zastanów się czy jest coś, co już dawno miałaś ochotę zrobić, ale do tej pory odkładałaś to na później. Może wtedy nie miałaś czasu, ponieważ były ważniejsze rzeczy lub nie byłaś pewna czy to jest dla Ciebie. Jeśli nie spróbujesz, nigdy się nie przekonasz! To jest odpowiedni moment na podjęcie działań, bo dzięki temu obudzisz w sobie coś nowego, co da Ci zastrzyk pozytywnej energii!

Poprzedni
Następny