Zerknij koniecznie

Twoja firma w social mediach – Marcin Żukowski

Twoja firma w social mediach

Social media stają się coraz bardziej popularne, użytkownicy odwiedzają blogi, profile na Facebooku i instagramie, kanały na You Tube.

Jeśli prowadzisz własną działalność, na pewno zdajesz sobie sprawę tego, że widoczność w internecie i prowadzenie kanałów w mediach internetowych, powoli staje się nie wyborem, a koniecznością. Użytkownicy poszukują w internecie różnych informacji: sprawdzają menu w restauracjach, opinie o firmach i produktach, szukają inspiracji, ofert sklepów, polecanych produktów. Właśnie dlatego tak ważne jest, żeby dbać o swój wizerunek w internecie i prowadzić konta w social mediach, gdzie użytkownicy będą mogli znaleźć interesujące ich informacje. Dzięki temu możesz zatrzymać dotychczasowych klientów i zyskać nowych.

Facebook nie działa?

Jeśli jednak już spróbowałaś swoich sił w prowadzeniu fanpage, bloga czy konta na instagramie lub Twitterze i uważasz, że u Ciebie to się nie sprawdziło, warto przeanalizować błędy, sprawdzić w jaki sposób można efektywniej prowadzić konta w social mediach, nauczyć się facebooka i instagrama od początku. Tak, dokładnie, NAUCZYĆ SIĘ. To narzędzia, dzięki którym możemy wiele zyskać, jeśli tylko potrafimy je umiejętnie wykorzystać.

Analizuj, działaj, przyciągaj klientów

Właśnie tutaj przychodzi nam z pomocą Marcin Żukowski z książką Twoja firma w social mediach (wydanie II) – podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Autor krok po kroku przeprowadza nas przez media społecznoście, ukazując ich historię, pozycję na rynku i analizując zmiany, jakie mogą w nich zajść w najbliższym czasie. Marcin Żukowski dokładnie omawia każde z narzędzi, w poszczególnych podrozdziałach: Facebook, Facebook Messenger, Twitter, You Tube, Blogosfera, Mikroinfluencerzy, Visual content, LinkelnId, Przydatne narzędzia socialowca. Tutaj dostajemy dużą dawkę wiedzy – konkretne podpowiedzi co robić, by nasze działania przynosiły efekty.

W książce Twoja firma w social mediach mamy wypunktowane narzędzia i aplikacje, z których możemy korzystać, oraz informacje, czego powinniśmy unikać, żeby nie osiągąć efektu przeciwnego, do zamierzonego. Jeśli prowadzisz firmę i zaczynasz swoją przygodę z prowadzeniem mediów społecznościowych lub założyłaś już swoje kanały, ale nie do końca spełniają swoją rolę, ta książka jest solidną podstawą do tego, by zacząć działać. Naucz się analizować dane, wystartuj z reklamami i buduj profile, które będą przyciągać i zachęcać do zakupu czy interrakcji (w zależności od potrzeb). W zrozumieniu mechanizmu social mediów, pomogą Ci liczne przykłady działań, jakie prowadzą duże firmy wraz z podsumowaniem i uzyskanym efektem.

0 0 votes
Article Rating
Podziel się swoją opinią
Anna Szuba
Anna Szuba

Z wykształcenia socjolog i ekonomista, z zamiłowania i pasji redaktor z doświadczeniem w pracy przy produkcji programów telewizyjnych, zawodowo związana z branżą HR. Zwolenniczka work-life balance i zdrowego, aktywnego trybu życia. Uwielbia podróżować i poznawać nowe miejsca, wolny czas spędza w gronie najbliższych. Entuzjastka minimalizmu, życiowej uważności oraz świadomego podejmowania decyzji. Ważny jest dla niej rozwój osobisty i poszerzanie horyzontów. Stara się odnajdywać szczęście w codziennych czynnościach, takich jak kawa z przyjaciółką. Najlepiej Cafe Latte.

Subscribe
Powiadom o
guest
23 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Holistyczne.pl
4 lat temu

Zdecydowanie pozycja godna polecenia! Znacznie lepiej uczyć się z kimś niż po omacku metoda prób i błędów.

Marta Lewandowska-Sobolewska
Marta Lewandowska-Sobolewska
4 lat temu

Cenna wiedzą nie tylko dla firm, ale i dla twórców. Szanuje bardzo wiedzę autora.

miyuukick
4 lat temu

Social media przejęły kontrolę nad światem… trochę to straszne.

English4work Magda
4 lat temu

Dobrze, że piszesz o książce, która się na ten temat ukazała. Tak, uczymy się cale życie:)

Aldona Zakrzewska
Aldona Zakrzewska
4 lat temu

Bardzo chętnie przeczytam, bo wciąż nie jestem fanpagową mistrzyną 😉 Może wreszcie się czegoś nauczę?

Wiewiórka w okularach

Z całą pewnością jest to publikacja, która przyda się każdemu przedsiębiorcy, który chce zaistnieć w social mediach. 🙂

Olga Dąbrowska
Olga Dąbrowska
4 lat temu

Przydatna wiedza, nie tylko dla przedsiębiorców, ale także dla blogerów.

Donna
Donna
4 lat temu

Bardzo przydatna książka, można by powiedzieć dla wszystkich, którzy prowadzą swoje firmy 🙂

DookolaPracy
4 lat temu

Nie znam tego Pana, czyżby kolejny ekspert ?:) (Łukasz)

MangoMania
MangoMania
4 lat temu

Dla tych którzy prowadzą swoje firmy ta książka jest idealna.

krystynabozenna
4 lat temu
Reply to  MangoMania

Na pewno jeżeli zaczynają swoją obecność w Internecie i SM…

Kasia z wysmakowane.pl

social media rządzą się swoimi prawami. takie komendium wiedzy jeśli dobrze naisane, potrafi byc cudownym skarbem

Karolina Ostrowska
Karolina Ostrowska
4 lat temu

Znając zycie inne tego typu „poradniki” nie ma tam wiedzy, której nie ma w internecie i to czasem w znacznie lepszym wydaniu, więc nie wiem czy warto. Ale same social media zgłębiać na pewno warto 😉

Karolina Kosek
Karolina Kosek
4 lat temu

nie lubię takich poradników, staram się uczyć sama, ale widzę, że jednak wsparcie w tym zakresie bardzo się przydaje 🙂

Anna Mocarna
Anna Mocarna
4 lat temu

Ja uważam, że taka książka-poradnik są ok jeśli są „świeże”. Temat z social media jest tak dynamiczny i tak szybko się zmienia, że chyba nie warto kupować takich książek. Lepiej szukać wiedzy w internecie robić notatki i być na bieżąco. To tylko moje zdanie na ten temat.

Karolina Kosek
Karolina Kosek
4 lat temu

dlatego bardzo chętnie siegnę po tę książkę i poczytam rad bardziej doświadczonych 🙂

Gosia
Gosia
4 lat temu

Nie przepadam za poradnikami. W tym przypadku social media są tak zmienne, że chyba nie nadążylibyśmy kupować poradników. Ale z pewnością komuś się przyda 🙂

krystynabozenna
3 lat temu
Reply to  Gosia

Tu się zgadzam, zmienne są i to bardzo szybko…

krystynabozenna
4 lat temu

Od czegoś trzeba zacząć, najlepiej od poradnika i spróbować w realu 🙂

Wojtek| Bielecki.es
4 lat temu

Trzeba będzie jej poszukać w sieci i się zaopatrzyć 😉

Agata Mansfeld
Agata Mansfeld
4 lat temu

Ciekawa pozycja. Nie uważam się za eksperta w tej dziedzinie, ale siedząc trochę w tych „internetach” dochodzę do wniosku, że wielu ludzi potrzebuje tej ksiązki, a nawet czegos w stylu „socialmedia dla bardzo-początkujących” 🙂 Zobaczymy jednak, jak szybko będzie trzeba napisać kolejny poradnik, w końcu socialmedia zmieniają się w zastraszającym tempie 🙂

rutyna info
rutyna info
4 lat temu

I to jest tekst na +5!

Monime.pl - o mandze i anime

Nie mam jeszcze tej książki, ale wiem, ze jest mi potrzebna, bo długo zapierałam się, by nie wchodzić na Social Media, a teraz to ociąganie się mści się na mnie moją niewiedzą.

Zobacz koniecznie
Ile razy pomyślałaś, że twoja praca, partner czy dom nie…