zxzxzxz

Social media stają się coraz bardziej popularne, użytkownicy odwiedzają blogi, profile na Facebooku i instagramie, kanały na You Tube.

Jeśli prowadzisz własną działalność, na pewno zdajesz sobie sprawę tego, że widoczność w internecie i prowadzenie kanałów w mediach internetowych, powoli staje się nie wyborem, a koniecznością. Użytkownicy poszukują w internecie różnych informacji: sprawdzają menu w restauracjach, opinie o firmach i produktach, szukają inspiracji, ofert sklepów, polecanych produktów. Właśnie dlatego tak ważne jest, żeby dbać o swój wizerunek w internecie i prowadzić konta w social mediach, gdzie użytkownicy będą mogli znaleźć interesujące ich informacje. Dzięki temu możesz zatrzymać dotychczasowych klientów i zyskać nowych.

Facebook nie działa?

Jeśli jednak już spróbowałaś swoich sił w prowadzeniu fanpage, bloga czy konta na instagramie lub Twitterze i uważasz, że u Ciebie to się nie sprawdziło, warto przeanalizować błędy, sprawdzić w jaki sposób można efektywniej prowadzić konta w social mediach, nauczyć się facebooka i instagrama od początku. Tak, dokładnie, NAUCZYĆ SIĘ. To narzędzia, dzięki którym możemy wiele zyskać, jeśli tylko potrafimy je umiejętnie wykorzystać.

Analizuj, działaj, przyciągaj klientów

Właśnie tutaj przychodzi nam z pomocą Marcin Żukowski z książką Twoja firma w social mediach (wydanie II) – podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Autor krok po kroku przeprowadza nas przez media społecznoście, ukazując ich historię, pozycję na rynku i analizując zmiany, jakie mogą w nich zajść w najbliższym czasie. Marcin Żukowski dokładnie omawia każde z narzędzi, w poszczególnych podrozdziałach: Facebook, Facebook Messenger, Twitter, You Tube, Blogosfera, Mikroinfluencerzy, Visual content, LinkelnId, Przydatne narzędzia socialowca. Tutaj dostajemy dużą dawkę wiedzy – konkretne podpowiedzi co robić, by nasze działania przynosiły efekty.

W książce Twoja firma w social mediach mamy wypunktowane narzędzia i aplikacje, z których możemy korzystać, oraz informacje, czego powinniśmy unikać, żeby nie osiągąć efektu przeciwnego, do zamierzonego. Jeśli prowadzisz firmę i zaczynasz swoją przygodę z prowadzeniem mediów społecznościowych lub założyłaś już swoje kanały, ale nie do końca spełniają swoją rolę, ta książka jest solidną podstawą do tego, by zacząć działać. Naucz się analizować dane, wystartuj z reklamami i buduj profile, które będą przyciągać i zachęcać do zakupu czy interrakcji (w zależności od potrzeb). W zrozumieniu mechanizmu social mediów, pomogą Ci liczne przykłady działań, jakie prowadzą duże firmy wraz z podsumowaniem i uzyskanym efektem.

Poprzedni
Następny