Zerknij koniecznie

top women - inauguracja

Prawie 1000 zgłoszeń do czwartej edycji TOP Women w e-biznesie!

Zainteresowanie projektem TOP Women w e-biznesie wciąż rośnie. Do kolejnej, czwartej już edycji tego bezpłatnego programu edukacyjno – rozwojowego zgłosiło się prawie 1000 kobiet
z Polski i z zagranicy. Liczba zgłoszeń czterokrotnie przewyższyła liczbę dostępnych miejsc.
W procesie rekrutacji, zakwalifikowanych zostało 250 kobiet, które właśnie rozpoczęły cykl szkoleń on – line. Dlaczego chcą wziąć udział w programie TOP Women w e-biznesie? Co jest ich motywacją, jakie mają oczekiwania, jaką wiedzę chcą wynieść z projektu?

Każdy czas jest dobry, żeby ruszyć z miejsca!

Dla 250 kobiet, które biorą udział w szkoleniu, to jest właśnie ten czas. Dla wszystkich, które wysłały zgłoszenie, to pierwszy krok w kierunku zawodowej zmiany. Jakie były ich motywacje? Najczęstszymi powodami, dla których dziewczyny wysłały zgłoszenie są: otworzenie własnego biznesu, chęć rozwoju i niezależności. Istotny jest też fakt zderzenia się ze zmieniającymi się dynamicznie oczekiwaniami na rynku pracy po dłuższej nieobecności z powodu urlopu macierzyńskiego, chęć połączenia pracy zawodowej z opieką nad dziećmi, czy po prostu realizacja marzeń.

TOP Women w e-biznesie

Kobiety są gotowe na wyjście ze strefy komfortu. Chcą nawiązywać nowe znajomości i budować relacje biznesowe. Warto podkreślić fakt, że dla wielu z nich ten program ma również charakter motywacyjny, chcą poszerzyć także swoje kompetencje cyfrowe.

– Kobiety świetnie sprawdzają się jako liderki, są elastyczne i potrafią dostosować się do zachodzących zmian w gospodarce i sytuacji na świecie. Program jest dobrą okazją do podkreślenia ich roli i rozwijania kobiecej przedsiębiorczości, ponieważ wspieranie kobiet to inwestycja, która przynosi zwielokrotniony zwrot dla całej gospodarki. Visa pomaga doskonalić się przedsiębiorstwom i budować zaufanie, inwestując w innowacyjne, bezpieczne i szybkie systemy płatnicze, aby wspierać je w osiąganiu najlepszych wyników i adaptacji w obecnym otoczeniu gospodarczym – powiedziała Katarzyna Zubrzycka, dyrektorka działu detalistów i agentów rozliczeniowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej w Visa.

– To dla nas bardzo ważne, ponieważ ideą tego projektu jest nie tylko przekazanie konkretnej wiedzy na temat prowadzenia biznesu on line i przedstawienie najlepszych narzędzi , które mają w tym pomóc. Zależy nam również na przekazaniu pozytywnej energii, która ma dać siłę i motywować kobiety do działania. Wierzę, że dzięki programowi i przede wszystkim udziałowi w programie tylu wspaniałych kobiet każda z nich uwierzy w siebie i swoje możliwości – mówi Dorota Bachman, Wiceprezeska Fundacji Kobiety e-biznesu. 

Kobiety z pokolenia silver też idą po swoje!

50+ to świetny wiek na nowe wyzwania i kolejne sukcesy. Kobiety z tej grupy wiekowej chcą dalej się rozwijać, pozyskiwać nowe umiejętności, by móc dzielić się nową wiedzą i doświadczeniem oraz realnie je wykorzystywać. Dzisiejsze pokolenie silver jest aktywne, chętne do poznawania nowych technologii i rozwiązań cyfrowych, które ułatwią im życie i przydadzą się w pracy. Kobiety, które zgłosiły się do projektu podkreślają, że nie są zainteresowane wcześniejszą emeryturą, ale znają realia rynku. Wiedzą, że zostając w tyle, skazują się na wyparcie przez digitalowe pokolenie. Ważne i budujące jest to, że nie poddają się i walczą o siebie. Dowodem na to jest fakt, że chciały być w tym programie, mimo obaw, że wiek może je dyskwalifikować.

– W naszym projekcie w nie ma ograniczeń. W każdym wieku i każda kobieta może zostać top women w e-biznesie, trzeba tylko uwierzyć w siebie, otworzyć się i wziąć z programu jak najwięcej. Powiem nawet więcej – kobiety 50+ mają często ogromne doświadczenie zawodowe i także ogromny bagaż doświadczeń życiowych, które doskonale mogą wykorzystać teraz do budowania nowych przedsięwzięć – przekonuje Anna Heimberger, Prezeska Fundacji Kobiety e -biznesu.

Wizerunkowa metamorfoza na start

Tematem pierwszej z 14 sesji szkoleniowych zaplanowanych w programie, był warsztat z zakresu metamorfozy i budowania własnego wizerunku w biznesie. Dobry i zdrowy wygląd na spotkaniach biznesowych odbywanych zarówno on-line jak i off-line, to ważny element budujący pewność siebie. Partnerem, który szkoli i wspiera kobiety w dokonaniu wizerunkowej metamorfozy są marki Hebe i Ziaja.

– Jesteśmy dumni, że patronujemy programowi od samego początku, a jego zainteresowanie wciąż rośnie. Zdajemy sobie sprawę jak ważne jest wspieranie rozwoju kobiet za pomocą przekazywania im wiedzy i odpowiednich narzędzi. Cieszymy się, że dzięki pierwszemu webinarowi z cyklu, uczestniczki zdobędą niezbędną wiedzę dotyczącą zadbania o swój wizerunek, co wzmocni ich pewność siebie – mówi Magdalena Mularuk, dyrektor marketingu Hebe.

Warto też podkreślić, że podczas metamorfozy uczestniczki dają sobie ogromne wsparcie, inspirują i motywują siebie nawzajem. Hasło #girlpower wybrzmiewa tutaj naprawdę wyraźnie.

top women - inauguracja

Wykłady prowadzone przez ekspertów i jeszcze więcej praktyki!

Co jeszcze w programie? Tegoroczny cykl szkoleń, podobnie jak poprzednie, obejmuje
7 weekendowych sesji on-line, prowadzonych przez profesjonalistów, którzy znają najnowsze trendy oraz rozwiązania dla biznesu. Program zakłada praktyczne wykorzystanie wiedzy przekazywanej przez prowadzących wykłady ekspertów. Uczestniczki będą pracować na konkretnych przykładach. Otrzymają też możliwość testowania poznanych narzędzi. Będą na „żywo” uczyć się jak tworzyć stronę www na WordPress, budować sklep internetowy na platformie Sky-Shop oraz poznają wsparcie Allegro dla sprzedawców.

„Akademia Allegro uczestniczy w programie Top Women od samego początku. Osobiście jestem dumna, że po raz kolejny mogę spotkać się z uczestniczkami tej unikalnej inicjatywy. Jest to dla mnie nie tylko okazja do podzielenia się najnowszymi trendami z branży e-commerce oraz korzyściami płynącymi ze sprzedaży na Allegro, ale również sposobność do wymiany wiedzy, dobrej energii i poznania przedsiębiorczych kobiet z fantastycznymi pomysłami na własny biznes. Temat rozwoju zawodowego i osobistego kobiet jest obecnie bardzo wyraźny i ogromnie cieszę się, że mówi się o nim głośno w przestrzeni publicznej. Fundacja Kobiety eBiznesu wyprzedziła ten trend i zaczęła realnie wspierać kobiety jeszcze zanim temat zyskał popularność w mediach. Jestem im za to bardzo wdzięczna i będę trzymać kciuki za tę i kolejne edycje.” – mówi Kamila Grotowska, Group Education and Merchant Development Manager w Allegro.

Uczestniczki programu nauczą się jak założyć działalność gospodarczą i prowadzić e-biznes, zaprojektować samodzielnie własną stronę internetową oraz zbudować platformę skutecznie sprzedającego sklepu internetowego. Poznają tajniki kreowania profesjonalnego wizerunku marki oraz budowania jej świadomości za pośrednictwem social mediów. Zdobędą umiejętność promowania swojej witryny w wyszukiwarce oraz wykorzystywania narzędzi do mierzenia efektywności działań w on-line. Każda z uczestniczek, która ukończy kurs otrzyma certyfikat oraz pakiet narzędzi od Fundacji

Wysoka jakość szkolenia, możliwe są m.in. dzięki zaproszeniu do programu ekspertów
i szkoleniowców ze znanych firm i organizacji takich jak:
Allegro, Nest Bank, Visa, Paczka Orlen, PAIH Polska Agencja Inwestycji i Handlu, Fundacja Polska Bezgotówkowa, Przelewy24, Future Collars, Hebe, Ziaja, Sky-shop, Bateau, Izba Gospodarki Elektronicznej.

O Fundacji

Fundacja Kobiety e-biznesu to polska organizacja non-profit zajmująca się edukacją z zakresu narzędzi cyfrowych, e-commerce oraz prowadzenia działalności gospodarczej. Organizacja dostarcza ciekawe analizy rynkowe, prowadzi działania przeciwdziałające wykluczeniu cyfrowemu. Jednym z celów Fundacji jest też poprawa życia kobiet i ich rozwój zawodowy. Założycielki Fundacji – Anna Heimberger, Dorota Bachman, Agnieszka Brytan-Jędrzejowska chcą pomagać kobietom, Seniorom oraz osobom niepełnosprawnym w rozwoju kompetencji prowadzenia e-biznesu. Flagowym projektem Fundacji jest kurs edukacyjny TOP Women w e-biznesie oraz Konkurs Kobieta e-commerce. Aktualne wydarzenia oraz publikacje można śledzić na stronie www.kobietyebiznesu.pl

materiał prasowy

0 0 votes
Article Rating
Podziel się swoją opinią
Anna Szuba
Anna Szuba

Z wykształcenia socjolog i ekonomista, z zamiłowania i pasji redaktor z doświadczeniem w pracy przy produkcji programów telewizyjnych, zawodowo związana z branżą HR. Zwolenniczka work-life balance i zdrowego, aktywnego trybu życia. Uwielbia podróżować i poznawać nowe miejsca, wolny czas spędza w gronie najbliższych. Entuzjastka minimalizmu, życiowej uważności oraz świadomego podejmowania decyzji. Ważny jest dla niej rozwój osobisty i poszerzanie horyzontów. Stara się odnajdywać szczęście w codziennych czynnościach, takich jak kawa z przyjaciółką. Najlepiej Cafe Latte.

Subscribe
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Atrakcyjne wakacje
Atrakcyjne wakacje
1 miesiąc temu

Wow, robi wrażenie

Zobacz koniecznie
Zero waste, koncepcja ograniczenia odpadów do minimum, zdobywa coraz większą…