Zerknij koniecznie

Kongres for social media Gdańsk

Kongres For Social Media –  Twoja firma w mediach społecznościowych

Kongres for social media Gdańsk

Kongres For Social Media – spotkanie osób, które biorą odpowiedzialność za sukcesy i porażki prowadzenia kont firmowych w social media!

Wspólnie poczujemy atmosferę wyjątkowego miasta Gdańsk, a w tych miłych okolicznościach trenujemy się w prowadzeniu najlepszych kont biznesowych w social media! Będzie towarzyszyć nam duże tempo zmian na rynku i ciągłe podnoszenie poprzeczki. Musimy sprostać wielu wyzwaniom:

  • uczyć się pracy w nowych warunkach,
  • podążać za nowymi zadaniami i odpowiedzialnościami, 
  • nadążać za ciągłymi zmianami. 

Jak przekuć dynamikę zmian na nasz sukces? Odpowiedź szykujemy dla Ciebie na Kongresie For Social Media! Kongres #ForSM to połączenie:

  • fantastycznej atmosfery i energii,
  • programu, który zawsze jest liderem, ponieważ jest ciekawy, na czasie i z pomysłem!

Dołącz, jeśli media społecznościowe biznesowo są dla Ciebie ważne – świat nie czeka!

  • wciąż pojawiają się nowe wyzwania,
  • nowe możliwości,
  • nowe podejścia do obsługi klienta,
  • nowe pomysły na strategie sprzedażowe,
  • nowe kanały komunikacji,
  • nowe narzędzia.

Spotykamy się w gronie osób odpowiedzialnych za prowadzenie kont firmowych w social media. Nie możemy się doczekać, ponieważ:

  • to jeden z najlepszych programów, wysoko oceniony przez uczestników 5,6/6, jeśli chodzi o temat SoMe dla firm (kongres odbywa się niezmiennie od 2014 roku).
  • spotkanie jest niewątpliwie najciekawszym, najmocniejszym merytorycznie wydarzeniem dot. social media w Polsce!
  • czekają nas 2 dni pełne niespodzianek, after, lunche, przerwy kawowe, komfortowa, luźna atmosfera, wiele nowości, niespodzianek i urozmaiceń!

Po prostu nie może Cię zabraknąć!

  • Kiedy? 17-18 maja
  • Gdzie? Gdańsk + online
  • Sprawdź szczegóły pod linkiem: www.forsm.pl 

Kongres for Social Media – zagadnienia 

Czeka na Ciebie fantastyczne grono prelegentów i wiele ciekawych tematów m.in:

Temat: Zwinny plan social media, czyli z kim, kiedy i do kogo. O socialowej taktyce od strategii po kreację.

  • Dowiedz się, jak dobrać kanały social media, które pozwolą Ci efektywnie dotrzeć do grupy docelowej i realizować biznesowe cele.
  • Poznaj praktyczne wskazówki, jak poruszać się między kanałami.
  • Odkryj kreatywne know-how planowania komunikacji w różnych kanałach.
  • Przekonaj się, kiedy warto ograniczyć swoją obecność i jak wywołać efekt synergii.

Prelegentka: Emilia Czerwiec, Creative Leader w Agencja Ancymony

Temat: Nowoczesne taktyki Social Mediowe: od wykorzystania chatu GPT i AI, po optymalizację i content organiczny.

  • Czy dwuletnie strategie social mediowe w dynamicznie zmieniającym się środowisku nadal mają rację bytu?
  • Jak dopasować się do obecnie panujących trendów?
  • W czym maszyny nie zastąpią dobrego content designera?

Między innymi na takie pytania odpowie Agnieszka, prezentując Wam obecnie trendujące taktyki social Mediowe

Prelegentka: Agnieszka Banaś, Head of Social Media w Monday Group

Temat: LinkedIn w 2023 roku: odkrywaj nowe możliwości – AI, trendy i zmiana algorytmu.

LinkedIn ewoluuje w zawrotnym tempie – czy jesteś na bieżąco z najnowszymi trendami?
Odkryj tajniki przyszłości tego dynamicznego medium.

Podczas prelekcji prowadzący:

  • przyjrzy się najnowszym zmianom, które wpływają na sposób prowadzenia biznesu i strategie marketingowe,
  • omówi tegoroczną aktualizację algorytmu, nowe funkcjonalności oraz rosnącą rolę sztucznej inteligencji
  • pokaże praktyczne wskazówki, które pozwolą Twojej firmie wykorzystać pełen potencjał LinkedIn i osiągnąć sukces.

Nie przegap okazji, by być na bieżąco z rewolucją na LinkedInie i zdobyć przewagę konkurencyjną.

Prelegent: Adrian Gamoń

Temat: Segmentacja odbiorców w Social Media – zrób to mądrze!

  • Czy warto jeszcze segmentować odbiorców naszych reklam?
  • Czy może w dobie machine learningu jest to absolutnie zbędne?

Poznaj metody segmentacji użytkowników w Social Media i ich wartość dla biznesu.

Prelegent: Sebastian Puchała, Facebook Ads Team Manager w Sempai.

Temat: AI – w służbie social media – co musisz wiedzieć, co już działa. Pomysły, inspiracje i podpowiedzi.

Prelegentka: Natalia Skowrońska, Head of Social Media w Grupa Wirtualna Polska.

  • Dlaczego jeszcze warto wziąć udział?

Obecnie uczestnicy otrzymują w prezencie BONUS w postaci wykładów z poprzednich edycji. Jest to bogaty materiał, z którego można korzystać od razu. Wśród bonusowych wykładów znajdują się m.in. tematy:

  1. Trendy – jak być marką na czasie?
  2. Personalizacja – przyszłość czy modny, niewykorzystywany slogan – jak wykorzystać możliwości targetowania w social mediach.
  3. Dlaczego co pół roku nagrywam go od nowa. Dlaczego jeszcze nigdy go nie opublikowałem. I dlaczego tego żałuję.
  4. Jak zbudować strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych. Konsument, kontent, kontekst – dowiedz się, jak zbudować i zweryfikować komunikację marki w social media.
  5. Koniec z nudą na LinkedInie! Poznaj najciekawsze i najbardziej zaskakujące kampanie, które powstały na platformie dla profesjonalistów.
  6. Bądź na bieżąco – ostatnie zmiany funkcjonalności na Instagramie, TikToku i nie tylko.
  7. Podróż przez dżunglę, czyli co marketer powinien mierzyć w social media i jak to zinterpretować? O zbieraniu danych słów kilka.
  8. Złapać uwagę widza od pierwszej sekundy – czyli sztuka dobrych wstępów do filmów na TikToku.
  9. Reklama na LinkedInie. Wskazówki dzięki, którym nie przepalisz budżetu na kampanię.
  • Klasyczny model 3C (consumer, category, company) i jego zastosowanie w budowaniu strategii social media.
  • Rola emocji i motywacji w działaniach w mediach społecznościowych.
  • 10 kreatywnych sposobów na skuteczną komunikację na Instagramie.

Dziś social media są integralną częścią strategii marketingowych większości firm

Aktualnie jest to jedna z najważniejszych cegiełek w budowaniu firmy- aktywne i dobrze prowadzone sociale. Bez nich firma traci wiarygodność. Praca osób związanych z social mediami to nieustające śledzenie nowości, poszerzanie swoich kompetencji i reagowanie na zmiany w świecie internetu. Dlatego właśnie powstał Kongres For Social Media. Chcemy umożliwić odblokowanie swojego potencjału i sięgnięcie po więcej.

W dynamicznie zmieniającym się świecie ważna jest elastyczność i umiejętność dostosowania się. Pokażemy, jak wykształcić instynkt social media managera, aby szybko reagować na trendy i wyczuwać potrzeby odbiorców. Kongres For Social Media działa od 2014 roku. Przez te lata zdobyliśmy zaufanie i empatię uczestników. Nasz event oceniany jest zawsze powyżej pięciu w sześciostopniowej skali. Z przyjemnością czytamy komentarze i opinie zadowolonych uczestników. Otwarty klimat eventu jest katalizatorem dla powstawania ciekawych rozmów, nawiązywania nowych kontaktów biznesowych a nawet przyjaźni.

Opinie Uczestników

„Kongres ForSM zdecydowanie pomaga zrozumieć zmieniające się SoMe oraz być na czasie z ich trendami i zmianami funkcjonalności. Nawet, jeśli jesteś specjalistą w branży, to Kongres pomoże Ci usystematyzować widzę i z pewnością znajdziesz tam dla siebie nową, ciekawą wiedzę.”

„Nie wahaj się! Takiej pigułki różnorodnej wiedzy nie zdobędziesz samodzielnie w tak krókim czasie. A warto poszerzać horyzonty. :)”

„Dużo specjalistycznej wiedzy przedstawionej przez praktyków w bardzo przystępny sposób.”

„Zdecydowanie warto! Rzeczowe omówienie aktualnych trendów w SoMe, ciekawe case studies, można wyjść z głową pełną inspiracji.”

„Bardzo polecam – tematy są na czasie, wręcz z „ostatniej chwili”, kongres to nieoceniona kopalnia bieżących trendów przedstawiona przez praktyków, a nie teoretyków, którzy wiedzę czerpią tylko z książek.”

„Kongres For Social Media rozwiązuje problemy w zakresie działania w SM, daje praktyczne wskazówki, inspiruje i pozwala być na bieżąco z trendami. Ponadto daje możliwość poznania fantastycznych ludzi, których na co dzień nie widać, a wykonują podobną pracę do naszej.”

„To był inspirujący czas, który pozwolił uporządkować wiedzę i otworzyć kilka szufladek. Dał oddech od bieżączki i pobudził do kreatywnego myślenia. Jednym słowem dał dużo radości. Polecam.”

„Merytoryczna wiedza, samo mięso, różnorodność tematyczna, kompetentni prowadzący.”

„Kongres For Social Media jest dla osób, które chcą być na bieżąco i poszukują najnowszych informacji o trendach i zmianach w obrębie SoMe. Wszystko tu było. :)”

“Jeżeli chodzi o social media jest najlepszy w Polsce, serio!”

Gorąco polecamy!

Kongres For Social Media | 17-18.05.23 | Gdańsk + online |www.forsm.pl

materiał prasowy 

0 0 votes
Article Rating
Podziel się swoją opinią
Anna Szuba
Anna Szuba

Z wykształcenia socjolog i ekonomista, z zamiłowania i pasji redaktor z doświadczeniem w pracy przy produkcji programów telewizyjnych, zawodowo związana z branżą HR. Zwolenniczka work-life balance i zdrowego, aktywnego trybu życia. Uwielbia podróżować i poznawać nowe miejsca, wolny czas spędza w gronie najbliższych. Entuzjastka minimalizmu, życiowej uważności oraz świadomego podejmowania decyzji. Ważny jest dla niej rozwój osobisty i poszerzanie horyzontów. Stara się odnajdywać szczęście w codziennych czynnościach, takich jak kawa z przyjaciółką. Najlepiej Cafe Latte.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Zobacz koniecznie
Już coraz bliżej do jednej z najważniejszych konferencji biznesowych w…