Zerknij koniecznie

in Digital Marketing

In Digital Marketing Conference 2023 – już wkrótce!

In Digital Marketing Conference

In Digital Marketing Conference od 2015 roku pomaga rozwijać skrzydła, inspiruje i dostarcza pomysłów!

➜ Kiedy: 22-23 marca 2023
➜ Gdzie: Warszawa lub online – do wyboru
➜ Program& bilety: www.indm.pl

➜ Prezent na start: bonus – wykłady z poprzedniej edycji

Co organizatorzy przygotowali dla uczestników?

  • rozwiązania dla kont firmowych,
  • kolejną świetną agendę,
  • wspólny trening po każdym wykładzie,
  • wspólne podejmowanie decyzji marketingowych na żywo,
  • pracę z workbookiem, który będzie Twoim narzędziem, żeby jeszcze bardziej skorzystać z udziału w konferencji,
  • wspólne rozmowy, dyskusje, wzajemne inspiracje i możliwość nawiązania nowych relacji. 

Jakie tematy będą poruszane podczas wydarzenia In Digital Marketing Conference 2023?

  • Co się stanie, gdy Serce spotka się z Portfelem, czyli o decyzjach konsumenckich i konsumpcji marek słów parę. / Łukasz Worobiej, Artegence, Head of Strategy
  • Nie daj się pominąć po pierwszych sekundach – praktyczne wskazówki dla efektywnego storytellingu na YouTube. / Agata Janulewska-Gierus, Publicis Worldwide Poland, Creative Group Head
  • Brand Purpose – po co to robić i checklisty tego jak robić to z korzyścią zarówno dla świata jak i marki. / Urszula Czerniawska-Kapeluch, Kompania Piwowarska, Senior Brand Manager
  • (R)ewolucja w komunikacji do młodych konsumentów -> Tik-tok, Gaming, Metaverse – co każdy marketer powinien wiedzieć o tych kanałach aby działania marki były efektywne? / Rafał Karwowski, Wavemaker, Integrated Communication Senior Manager
  • Marketing generacyjny w teorii i praktyce, czyli o skutecznej komunikacji do różnych pokoleń. / Katarzyna Żakieta, Cape Morris, Senior Copywriter
  • Czas na nowe rozdanie. Jak planować komunikację w kryzysie, aby wyjść z niego silniejszym. / Radek Grzybowski, 19 Południk, Strategy&Creative Director
  • Profile marek w świecie digitalowej rozrywki: jak przykuć uwagę, kiedy wszystko nas nudzi? / Agnieszka Banaś, Monday Group, Head of Social Media
  • Jak GA4 pomoże Ci w codziennej pracy marketera? / Anna Moczulska, Artegence, Head of Digital Analytics
  • Jaki jest potencjał metaverse w Polsce i jak wykorzystać go już teraz? / Wojciech Grzegorzyca, Gameset, Communications Manager
  • Personalizacja – święty Graal digital marketingu? / Agnieszka Petla, Grupa OMD, Digital Strategy Lead
  • Jak zrobić burzę mózgów i nauczyć się pracować kreatywnie? / Emilia Czerwiec, Agencja Ancymony, Creative Leader & Business Unit Manager
  • W poszukiwaniu pomysłów na ciekawe, wielokanałowe reklamy – rady działu kreatywnego. / Ewa Kuch

Bonus dla uczestników!

Jako bonus, każdy uczestnik in Digital Marketing Conference 2023 otrzyma dostęp do dodatkowych 30 wykładów z ostatnich edycji in digital marketing conference! Wśród nich tematy:

  • Czy 1+3 zawsze równa się 3+1? To zależy, czyli okiem praktyka o efektywności kampanii digitalowych.
  • Święty Graal digital marketingu: jak zaangażować odbiorcę w przekaz i czy to w ogóle realne w tym kanale?
  • Jak konsumenci podejmują decyzję? Czyli o projektowaniu strategii kampanii, z uwzględnieniem motywacji konsumenta (case study TBC).
  • Światy metaverse z punktu widzenia mediowca –> świetlana przyszłość komunikacji czy wydmuszka?
  • Zasada 60/40 w planowaniu kampanii – dlaczego zwłaszcza w czasach kryzysów warto o niej pamiętać?
  • 3 najprostsze sposoby na zwiększenie skuteczności newsletterów i co zrobić gdy lecisz w spam (case study). ABC-S e-mail marketingu.
  • Kim jest Twój klient – czyli jak dobrze określić grupę celową.
  • Para pa pa pi pi – czy słysząc melodię słuchasz muzyki, czy myślisz o marce?
  • Jak podejmujemy decyzje zakupowe. Od neuromarketingu do psychologii wyborów.
  • Jak robić kreatywne rzeczy które działają – rady od kreatywnego.
  • Jak budować markę krok po kroku, tworząc zarówno jej atrakcyjną opowieść, jak i pokazując jej sprawczość w różnych działaniach.
  • Praktyczne wykorzystanie Google Analytics w analizie danych.
  • Design Research + Market Research. Jak te dwa podejścia do realizacji badań mogą się nawzajem uzupełniać.

Dołącz do wspólnego treningu z digital marketingu!

www.indm.pl

materiał prasowy

0 0 votes
Article Rating
Podziel się swoją opinią
Anna Szuba
Anna Szuba

Z wykształcenia socjolog i ekonomista, z zamiłowania i pasji redaktor z doświadczeniem w pracy przy produkcji programów telewizyjnych, zawodowo związana z branżą HR. Zwolenniczka work-life balance i zdrowego, aktywnego trybu życia. Uwielbia podróżować i poznawać nowe miejsca, wolny czas spędza w gronie najbliższych. Entuzjastka minimalizmu, życiowej uważności oraz świadomego podejmowania decyzji. Ważny jest dla niej rozwój osobisty i poszerzanie horyzontów. Stara się odnajdywać szczęście w codziennych czynnościach, takich jak kawa z przyjaciółką. Najlepiej Cafe Latte.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Zobacz koniecznie
Istnieje wiele definicji stresu i wiele sposobów radzenia sobie z…