Kongres For Social Media – spotkanie osób, które biorą odpowiedzialność za sukcesy i porażki prowadzenia kont firmowych w social media!
Wspólnie poczujemy atmosferę wyjątkowego miasta Gdańsk, a w tych miłych okolicznościach trenujemy się w prowadzeniu najlepszych kont biznesowych w social media! Będzie towarzyszyć nam duże tempo zmian na rynku i ciągłe podnoszenie poprzeczki. Musimy sprostać wielu wyzwaniom:
- uczyć się pracy w nowych warunkach,
- podążać za nowymi zadaniami i odpowiedzialnościami,
- nadążać za ciągłymi zmianami.
Jak przekuć dynamikę zmian na nasz sukces? Odpowiedź szykujemy dla Ciebie na Kongresie For Social Media! Kongres #ForSM to połączenie:
- fantastycznej atmosfery i energii,
- programu, który zawsze jest liderem, ponieważ jest ciekawy, na czasie i z pomysłem!
Dołącz, jeśli media społecznościowe biznesowo są dla Ciebie ważne – świat nie czeka!
- wciąż pojawiają się nowe wyzwania,
- nowe możliwości,
- nowe podejścia do obsługi klienta,
- nowe pomysły na strategie sprzedażowe,
- nowe kanały komunikacji,
- nowe narzędzia.
Spotykamy się w gronie osób odpowiedzialnych za prowadzenie kont firmowych w social media. Nie możemy się doczekać, ponieważ:
- to jeden z najlepszych programów, wysoko oceniony przez uczestników 5,6/6, jeśli chodzi o temat SoMe dla firm (kongres odbywa się niezmiennie od 2014 roku).
- spotkanie jest niewątpliwie najciekawszym, najmocniejszym merytorycznie wydarzeniem dot. social media w Polsce!
- czekają nas 2 dni pełne niespodzianek, after, lunche, przerwy kawowe, komfortowa, luźna atmosfera, wiele nowości, niespodzianek i urozmaiceń!
Po prostu nie może Cię zabraknąć!
- Kiedy? 17-18 maja
- Gdzie? Gdańsk + online
- Sprawdź szczegóły pod linkiem: www.forsm.pl
Kongres for Social Media – zagadnienia
Czeka na Ciebie fantastyczne grono prelegentów i wiele ciekawych tematów m.in:
Temat: Zwinny plan social media, czyli z kim, kiedy i do kogo. O socialowej taktyce od strategii po kreację.
- Dowiedz się, jak dobrać kanały social media, które pozwolą Ci efektywnie dotrzeć do grupy docelowej i realizować biznesowe cele.
- Poznaj praktyczne wskazówki, jak poruszać się między kanałami.
- Odkryj kreatywne know-how planowania komunikacji w różnych kanałach.
- Przekonaj się, kiedy warto ograniczyć swoją obecność i jak wywołać efekt synergii.
Prelegentka: Emilia Czerwiec, Creative Leader w Agencja Ancymony
Temat: Nowoczesne taktyki Social Mediowe: od wykorzystania chatu GPT i AI, po optymalizację i content organiczny.
- Czy dwuletnie strategie social mediowe w dynamicznie zmieniającym się środowisku nadal mają rację bytu?
- Jak dopasować się do obecnie panujących trendów?
- W czym maszyny nie zastąpią dobrego content designera?
Między innymi na takie pytania odpowie Agnieszka, prezentując Wam obecnie trendujące taktyki social Mediowe
Prelegentka: Agnieszka Banaś, Head of Social Media w Monday Group
Temat: LinkedIn w 2023 roku: odkrywaj nowe możliwości – AI, trendy i zmiana algorytmu.
LinkedIn ewoluuje w zawrotnym tempie – czy jesteś na bieżąco z najnowszymi trendami?
Odkryj tajniki przyszłości tego dynamicznego medium.
Podczas prelekcji prowadzący:
- przyjrzy się najnowszym zmianom, które wpływają na sposób prowadzenia biznesu i strategie marketingowe,
- omówi tegoroczną aktualizację algorytmu, nowe funkcjonalności oraz rosnącą rolę sztucznej inteligencji
- pokaże praktyczne wskazówki, które pozwolą Twojej firmie wykorzystać pełen potencjał LinkedIn i osiągnąć sukces.
Nie przegap okazji, by być na bieżąco z rewolucją na LinkedInie i zdobyć przewagę konkurencyjną.
Prelegent: Adrian Gamoń
Temat: Segmentacja odbiorców w Social Media – zrób to mądrze!
- Czy warto jeszcze segmentować odbiorców naszych reklam?
- Czy może w dobie machine learningu jest to absolutnie zbędne?
Poznaj metody segmentacji użytkowników w Social Media i ich wartość dla biznesu.
Prelegent: Sebastian Puchała, Facebook Ads Team Manager w Sempai.
Temat: AI – w służbie social media – co musisz wiedzieć, co już działa. Pomysły, inspiracje i podpowiedzi.
Prelegentka: Natalia Skowrońska, Head of Social Media w Grupa Wirtualna Polska.
- Dlaczego jeszcze warto wziąć udział?
Obecnie uczestnicy otrzymują w prezencie BONUS w postaci wykładów z poprzednich edycji. Jest to bogaty materiał, z którego można korzystać od razu. Wśród bonusowych wykładów znajdują się m.in. tematy:
- Trendy – jak być marką na czasie?
- Personalizacja – przyszłość czy modny, niewykorzystywany slogan – jak wykorzystać możliwości targetowania w social mediach.
- Dlaczego co pół roku nagrywam go od nowa. Dlaczego jeszcze nigdy go nie opublikowałem. I dlaczego tego żałuję.
- Jak zbudować strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych. Konsument, kontent, kontekst – dowiedz się, jak zbudować i zweryfikować komunikację marki w social media.
- Koniec z nudą na LinkedInie! Poznaj najciekawsze i najbardziej zaskakujące kampanie, które powstały na platformie dla profesjonalistów.
- Bądź na bieżąco – ostatnie zmiany funkcjonalności na Instagramie, TikToku i nie tylko.
- Podróż przez dżunglę, czyli co marketer powinien mierzyć w social media i jak to zinterpretować? O zbieraniu danych słów kilka.
- Złapać uwagę widza od pierwszej sekundy – czyli sztuka dobrych wstępów do filmów na TikToku.
- Reklama na LinkedInie. Wskazówki dzięki, którym nie przepalisz budżetu na kampanię.
- Klasyczny model 3C (consumer, category, company) i jego zastosowanie w budowaniu strategii social media.
- Rola emocji i motywacji w działaniach w mediach społecznościowych.
- 10 kreatywnych sposobów na skuteczną komunikację na Instagramie.
Dziś social media są integralną częścią strategii marketingowych większości firm
Aktualnie jest to jedna z najważniejszych cegiełek w budowaniu firmy- aktywne i dobrze prowadzone sociale. Bez nich firma traci wiarygodność. Praca osób związanych z social mediami to nieustające śledzenie nowości, poszerzanie swoich kompetencji i reagowanie na zmiany w świecie internetu. Dlatego właśnie powstał Kongres For Social Media. Chcemy umożliwić odblokowanie swojego potencjału i sięgnięcie po więcej.
W dynamicznie zmieniającym się świecie ważna jest elastyczność i umiejętność dostosowania się. Pokażemy, jak wykształcić instynkt social media managera, aby szybko reagować na trendy i wyczuwać potrzeby odbiorców. Kongres For Social Media działa od 2014 roku. Przez te lata zdobyliśmy zaufanie i empatię uczestników. Nasz event oceniany jest zawsze powyżej pięciu w sześciostopniowej skali. Z przyjemnością czytamy komentarze i opinie zadowolonych uczestników. Otwarty klimat eventu jest katalizatorem dla powstawania ciekawych rozmów, nawiązywania nowych kontaktów biznesowych a nawet przyjaźni.
Opinie Uczestników
„Kongres ForSM zdecydowanie pomaga zrozumieć zmieniające się SoMe oraz być na czasie z ich trendami i zmianami funkcjonalności. Nawet, jeśli jesteś specjalistą w branży, to Kongres pomoże Ci usystematyzować widzę i z pewnością znajdziesz tam dla siebie nową, ciekawą wiedzę.”
„Nie wahaj się! Takiej pigułki różnorodnej wiedzy nie zdobędziesz samodzielnie w tak krókim czasie. A warto poszerzać horyzonty. :)”
„Dużo specjalistycznej wiedzy przedstawionej przez praktyków w bardzo przystępny sposób.”
„Zdecydowanie warto! Rzeczowe omówienie aktualnych trendów w SoMe, ciekawe case studies, można wyjść z głową pełną inspiracji.”
„Bardzo polecam – tematy są na czasie, wręcz z „ostatniej chwili”, kongres to nieoceniona kopalnia bieżących trendów przedstawiona przez praktyków, a nie teoretyków, którzy wiedzę czerpią tylko z książek.”
„Kongres For Social Media rozwiązuje problemy w zakresie działania w SM, daje praktyczne wskazówki, inspiruje i pozwala być na bieżąco z trendami. Ponadto daje możliwość poznania fantastycznych ludzi, których na co dzień nie widać, a wykonują podobną pracę do naszej.”
„To był inspirujący czas, który pozwolił uporządkować wiedzę i otworzyć kilka szufladek. Dał oddech od bieżączki i pobudził do kreatywnego myślenia. Jednym słowem dał dużo radości. Polecam.”
„Merytoryczna wiedza, samo mięso, różnorodność tematyczna, kompetentni prowadzący.”
„Kongres For Social Media jest dla osób, które chcą być na bieżąco i poszukują najnowszych informacji o trendach i zmianach w obrębie SoMe. Wszystko tu było. :)”
“Jeżeli chodzi o social media jest najlepszy w Polsce, serio!”
Gorąco polecamy!
Kongres For Social Media | 17-18.05.23 | Gdańsk + online |www.forsm.pl
materiał prasowy