Słynni biznesmeni bywali nie tylko skuteczni, ale także inspirujący. Zino Davidoff, wizjoner i twórca marki niewątpliwie należał do tej grupy osób, które zostawiają po sobie nie tylko cenne marki i świetnie funkcjonujące firmy, ale także wartości inspirujące pokolenia.
Zino Davidoff: „Cenić wysoką jakość to cenić smak życia”
Zino odnosił sukcesy nie tylko w biznesie, ale także w życiu prywatnym i towarzyskim. Zawsze dbał o jakość relacji z ludźmi, był uważny na partnera w rozmowach, cenił chwile z bliskimi. Dbałość o jakość przełożył także na biznes – doglądał jakości składników swoich produktów, odwiedzał plantacje i partnerów biznesowych. Tę wartość kultywuje się w firmie do dziś – na przykład kawy Davidoff powstają wyłącznie z ziaren arabiki pochodzących z najlepszych upraw na świecie, dbałość o jakość jest widoczna na każdym etapie produkcji. Takie działania ugruntowały pozycję marki na rynku kawy premium, o czym świadczy jej dynamiczny rozwój i wzrosty sprzedaży w wielu krajach.
Zino Davidoff: „Nie twórz mody, kultywuj kulturę”
Zino pozostawał w zgodzie ze sobą, swoje życiowe wartości przekładając na biznes. Rozpoczynanie dnia od wypicia jednej lub dwóch filiżanek ulubionego espresso było dla niego przyjemnym i ważnym rytuałem. Swoim konsumentom chciał dać dokładnie taką samą jakość, jakiej oczekiwał dla siebie. Konsekwentnie dbał także o wizerunek dżentelmena, a w życiu starał się zachować harmonię i balans. Spełnił się nie tylko w życiu zawodowym, ale i prywatnym, jako szczęśliwy mąż i ojciec. Jego filozofia „zest for life”, czyli radości życia i celebracji cennych chwil jest dziś przesłaniem najnowszej kampanii kaw marki Davidoff.
Zino Davidoff: „Jeśli potrafisz poczuć takt muzyki, potrafisz też zatańczyć wszystko”
„Obserwując uważnie otoczenie, możesz zareagować odpowiednio na każdą sytuację”- mawiał Zino. Historia jego firmy jest doskonałym przykładem zastosowania tej filozofii. Zino wiele podróżował, sam doglądał firm i często je odwiedzał. Uważnie obserwował otoczenie biznesowe i wiedział, jak zareagować, gdy zmieniały się warunki, w których funkcjonowała firma. Dzisiaj marka Davidoff uważnie obserwuje konsumentów i stale się rozwija, o czym świadczą zmiany opakowań kaw, które zostały świetnie ocenione w badaniach konsumenckich.
Kawa Davidoff – ta sama jakość w nowych, stylowych opakowaniach
Zmieniona szata graficzna jest teraz nowoczesna i minimalistyczna. Nowym, charakterystycznym elementem opakowań kaw Davidoff jest połyskujący pasek na opakowaniu w innym kolorze w zależności od linii produktowej kawy: złoty przypisany jest do kawy mielonej i rozpuszczalnej Fine Aroma, czerwony – do kawy mielonej i rozpuszczalnej Rich Aroma, brązowy charakteryzuje kawę mieloną i rozpuszczalną Espresso 57 Intense. Kawa palona mielona Davidoff dostępna jest w opakowaniach po 250 gram, a kawa rozpuszczalna w słoikach o pojemności 100 gram.
Chcesz poznać ciekawostki na temat kawy? Zajrzyj tu!
Sugerowana cena detaliczna kawy: kawa mielona: 26 zł; kawa rozpuszczalna: 31 zł
Na co dzień nie pijam kawy. Dlatego nawet nie wiedziałam, że taka marka jest na rynku.
Do tej marki nie należą tylko kawy, ale też m.in papierosy i perfumy 😉
Ooo perfumy, to coś dla mnie 🙂
Uwielbiam kawę a Davidoff jest jedną z moich ulubionych 🙂
Lubię i chętnie nią kosztuję. 🙂 Nie przyzwyczajam się do jednego smaku, ale doceniam jakość. 🙂
Jakość to luksus 🙂
Kocham kawę a więc chetnie poczytam
Dobrze się to czytało z filiżanką kawy w ręku 🙂
Z filiżanką kawy najlepiej się czyta! 🙂
Kawę piję sporadycznie, raczej w towarzystwie, ale ekspess do kawy mam w domu ?
Rozpuszczalna kawa, to nie kawa! ? Kawę pijam rzadko, i to w malych kawiarniach, więc nie znam tej matki ?
Nie przepadam za kawą, wolę herbatę.
Ciekawy człowiek a przynajmniej ciekawa legenda o nim 🙂
Kawa od razu lepiej smakuje 🙂
Ciekawostki o kawiei jej „ludziach” chłone jak gąbka ;).
Uwielbiam kawę:)
ide robić kawę bo taki smak mnie naszedl. dzieki za dobry tekst
Pierwszy raz słyszę o tej ciekawej osobistości i jej złotych myślach.:)
Jak miło ,że nie zostawił ich dla siebie, kadry Twoje skłaniają do stawiania wody na kawkę.
Zino Davidoff, od dziś mój dobry przyjaciel, muszę poszukać czegoś więcej o tej wzbudzającej ciekawość postaci.
Bardzo ciekawa postać! I nie bez powodu ta kawa ma tak wielu zwolenników. Po takim wpisie wypada jedynie iść na kawę 🙂
Eleganckie gustowne opakowanie przyjemne dla oka. Kawę pijam rzadko.
Uwielbiam kawę, więc z tym większym zainteresowaniem przeczytałam ten post.
Kawy nie pijam, ale filozofia założyciela marki bardzo mi się podoba. Harmonia w życiu prywatnym i biznesowym powodowała, że tworzył dobre relacje z innymi
Taka kawa mi odpowiada, podobnie jak filozofia biznesu, jak wiele przekłada się na codzienne życie. 🙂
Obserwując uważnie otoczenie, możesz zareagować odpowiednio na każdą sytuację – ten cytat mi się najbardziej podoba, a kawy nie piję 😉
Kawa nie jest moim ulubionym napojem, jestem w mniejszości, a dobra kawa to idealny prezent dla bliskich 🙂
Poddałaś mi fajny pomysł na prezent dla znajomej z pasją tworzenia. Dzięki
Nie wyobrażam sobie poranka bez kubka kawy, markę Davidoff zna każdy kawosz, ale dzięki Twojemu postowi wzbogaciłam swoją wiedzę ?
Uwielbiam kawę, więc wpis idealny dla mnie 😀 Opakowania wyglądają bardzo elegancko O.o Chętnie bym spróbowała kawy tej marki, skoro tak dba się tam o jakość produktów 🙂
Czytając ten artykuł, pomyślałam sobie, że chętnie przeczytałam książkę biograficzną o twórcach wielkich marek. Kiedyś robiłam takie wywiady z twórcami polskich. Były to bardzo ciekawe rozmowy! Polecisz mi taką lekturę? 🙂
Rzadko ostatnio piję kawę, zwykle sięgam po herbatę 🙂 A rady ciekawe. Dobrze jest stawiać na jakość.
Dobra kawa, to także dobry dzień, który może być dla nas tym naprawdę wielkim 😉