Nowy projekt Blanki Lipińskiej i Waterdrop – limitowana kolekcja butelek „Princess of Darkness”
Autorka bestsellerowych książek, Blanka Lipińska we współpracy z międzynarodową marką Waterdrop zaprojektowała limitowaną kolekcję stalowych butelek termicznych. Design najnowszej kolekcji „Princess of Darkness” zachowany w industrialnym klimacie, został ozdobiony symbolem słowiańskim, inspirowanym tatuażem gwiazdy. Butelka w dwóch wersjach kolorystycznych – czarnej i białej – dostępna jest na stronie producenta od 12 września 2021 roku do wyczerpania zapasów.
Projekt najnowszej kolekcji „Princess od Darkness” inspirowany jest znakiem Welesa. W wierzeniach słowiańskich Welesa postrzegano jako władcę zaświatów, do którego zwracano się po pomoc.
Blanka Lipińska podkreśla: Waterdrop jest ze mną codziennie. Zaczęłam pić 3-4 litry wody dziennie bez żadnego problemu. Pomaga w tym też butelka, którą ciągle mam przy sobie. Tylko, że wszystkie butelki były takie wesołe, mało pasowały do mojej osobowości. Dlatego we współpracy z Waterdrop zrobiłam swoje! Jest na nich znak, który mam wytatuowany na szyi, Welesa – to słowiański bóg podziemi. Lubię ciemność i mrok, dlatego kolekcję nazwaliśmy „Princess of Darkness”. A dwa kolory, bo biały i czarny to znak balansu.
Prace nad stworzeniem wspólnej kolekcji trwały od wiosny 2021 roku. Efektem jest limitowana edycja butelek ze stali nierdzewnej, ozdobionych – po raz pierwszy w historii marki Waterdrop – grawerem. Hasłem przewodnim najnowszej kolekcji Waterdrop jest Drink More Water, Feel Your Power, które ma inspirować do czerpania ze swojej wewnętrznej siły i mocy do kształtowania codziennej rzeczywistości. Tej inspiracji mają dostarczać też industrialne wzory i słowiański symbol.
„Bardzo się cieszymy, że owoc naszej kilkumiesięcznej współpracy z Blanką Lipińską ujrzy światło dzienne. Wspólnie stworzyliśmy kolekcję, z której wszyscy jesteśmy dumni – zupełnie inną od naszych dotychczasowych projektów. Mamy nadzieję, że butelki, które trafią w ręce naszych klientów, będą im towarzyszyć każdego dnia, pomagając nie tylko w piciu większej ilości wody, ale też w świadomym sięganiu po to czego pragną w życiu.” – mówi Kateřina Navrátilová, Managing director Waterdrop CEE.
Kolekcja Waterdrop i Blanki Lipińskiej ma też pomagać. 10% dochodu od każdej sprzedanej butelki firma planuje przekazać na rzecz fundacji Alivia wspierającej pacjentów walczących z chorobami nowotworowymi. Wsparcie fundacji działającej na rzecz pacjentów onkologicznych nie jest przypadkowe. Profilaktyka chorób kobiecych jest szczególnie bliska sercu Blanki Lipińskiej. Na pierwszej stronie trzeciej części jej powieści możemy znaleźć wymowne zdanie: „Rak szyjki macicy nie boli, on cię zabije. Zrób badania, byś nadal mogła żyć i cieszyć się seksem.”
Premiera kolekcji “Princess od Darkness”
Stalowe butelki ze ściśle limitowanej kolekcji, dostępne w wersji białej i czarnej sprzedawane będą w Polsce, Czechach i na Słowacji.
Butelki w pojemności 600 ml, wyposażone w podwójne ścianki wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej, zapewnią utrzymanie temperatury gorącego napoju do 12h, a zimnego aż do 24 h.
Premiera kolekcji w formie przedsprzedaży dostępna jest od niedzieli 12 września. Członkowie klubu Waterdrop będą mogli zamówić swoją butelkę od godziny 10:00, a aktualnie jest ona dostępna dla wszystkich zainteresowanych.
O Waterdrop
Waterdrop jest producentem mikrodrinków – owocowych kostek rozpuszczalnych w wodzie, nadających jej smak i wartości odżywcze bez cukru, a także akcesoriów do picia wody: butelek szklanych i ze stali nierdzewnej, kubków termicznych, karafek i innych. Waterdrop obecny jest na rynkach międzynarodowych, między innymi w Austrii, Anglii, Niemczech, Francji i rynkach skandynawskich, a od 2020 roku także na rynku polskim. Podstawą działalności firmy jest wspieranie swoich odbiorców w codziennym wypijaniu odpowiedniej ilości płynów i dostarczenie im alternatywy dla słodzonych napojów, a także dbanie o środowisko naturalne poprzez ograniczenie produkcji plastiku zużywanego do pakowania i transportu napojów, produkcję trwałych i ekologicznych akcesoriów do picia wody oraz angażowanie się w inicjatywy prośrodowiskowe.
ARTYKUŁ SPONSOROWANY