Zerknij koniecznie

DIMAQ Day – dołącz do konferencji, która odpowiada na współczesne wyzwania digitalu

DIMAQ Day zbliża się wielkimi krokami! Konferencja zawita do trzech polskich miast – dlatego, jeśli planujesz wziąć udział w wydarzeniu, warto już teraz sprawdzić, do której lokalizacji mamy najbliżej i które daty najbardziej nam odpowiadają.

Współczesny digital marketing szybko się zmienia. Wpływają na to różne czynniki, między innymi rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, rosnące znaczenie cyberbezpieczeństwa i kształtowanie się nowych grup konsumentów.

Między innymi, to właśnie te kwestie zostaną omówione podczas konferencji DIMAQ Day, która będzie miała miejsce w tym roku. Wydarzenie organizowane jest przez IAB Poland i w tym roku odbędzie się w trzech lokalizacjach: w Katowicach (08.10.24 r.), we Wrocławiu (09.10.2024 r.) oraz w Poznaniu (10.10.2024 r.).

W poszukiwaniu odpowiedzi na współczesne wyzwania digitalu

Podczas każdego dnia konferencji DIMAQ Day eksperci zaprezentują łącznie 14 prelekcji z obszaru digital marketingu, mediów społecznościowych, sprzedaży, brandingu i strategii marketingowej. Organizatorzy położyli duży nacisk na kwestię komunikacji w dobie zmian społecznych, dlatego też w programie znalazły się zagadnienia dotyczące języka inkluzywnego, oczekiwań Silversów (odbiorców powyżej 60. roku życia), plain language (stosowania prostego języka w komunikacji branżowej) czy problemu greenwashingu w strategii ESG.

Nie zabraknie również wystąpień poruszających tematy techniczne i technologiczne, takich jak Marketing Automation, cyberbezpieczeństwo, big data czy sztuczna inteligencja, która od niemal dwóch lat jest głównym trendem i wyzwaniem branży digitalowej. Jak podkreśla Ewa Opach, Dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska, agenda DIMAQ Day została zaprojektowana z myślą o rewolucyjnych zmianach, z którymi musi poradzić sobie każdy marketer, zarówno ten początkujący, jak i ten doświadczony.

Udział w konferencji jest szansą na zdobycie najnowszej wiedzy z zakresu marketingu cyfrowego, a także poznanie aktualnych trendów, które obecnie w branży digitalowej ewoluują szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Od początku dbamy o to, aby DIMAQ Day był wydarzeniem na wysokim poziomie merytorycznym, dlatego uczestnicy mogą spodziewać się praktycznej wiedzy, case studies i licznych wskazówek pomocnych w ich codziennej pracy. Nasze dotychczasowe doświadczenie pokazuje, że podczas spotkania dużą rolę odgrywa networking – dla wielu marketerów jest to szansa na pozyskanie nowych, cennych kontaktów, które realnie wpływają na przebieg kariery zawodowej. Z kolei dla pracodawców i przedstawicieli firm to okazja do budowania długoterminowych relacji i wymiany doświadczeń, dzięki którym lepiej zrozumieją skuteczność kampanii, generując większe zyski – mówi Ewa Opach, Dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska.

DIMAQ Day - konferencja - digital

DIMAQ Day w trzech lokalizacjach

Tegoroczna edycja DIMAQ Day odbędzie się tej jesieni na wybranych polskich uczelniach w Katowicach (8.10), we Wrocławiu (9.10) i w Poznaniu (10.10), a agenda w każdej z tych lokalizacji będzie nieco inna. Na wszystkich miłośników branży czekają eksperci z zakresu marketingu internetowego, social mediów, reklamy, technologii i biznesu, m.in.: Grzegorz Borowiecki, Dyrektor Zarządzający, WUNDERTEAM, Magdalena Murzyn, Doradca i konsultant z zakresu marketingu, Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu, Jakub Kania, Digital Marketing Advisor, Agencja Eactive, Kamil Porembiński, Specjalista Marketing Technology, CMO/COO, Qlos i dr Katarzyna Piotrowska, Konsultant Marketingu, kpiotrowska.pl. Konferencję we wszystkich trzech miastach poprowadzi Łukasz Bis – wykładowca WSIiZ w Rzeszowie, zawodowo związany z innowacjami, projektowaniem graficznym, dostępnością i metodykami projektowania.

Program wydarzenia jest zgodny z międzynarodowym standardem kwalifikacji e-marketingowych DIMAQ. Dzięki udziałowi w konferencji posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą uzyskać 20 punktów recertyfikacyjnych.

Szczegółowy harmonogram oraz lista prelegentów są dostępne na stronie DIMAQ Day.

materiał prasowy

0 0 votes
Article Rating
Podziel się swoją opinią
Anna Szuba
Anna Szuba

Z wykształcenia socjolog i ekonomista, z zamiłowania i pasji redaktor z doświadczeniem w pracy przy produkcji programów telewizyjnych, zawodowo związana z branżą HR. Zwolenniczka work-life balance i zdrowego, aktywnego trybu życia. Uwielbia podróżować i poznawać nowe miejsca, wolny czas spędza w gronie najbliższych. Entuzjastka minimalizmu, życiowej uważności oraz świadomego podejmowania decyzji. Ważny jest dla niej rozwój osobisty i poszerzanie horyzontów. Stara się odnajdywać szczęście w codziennych czynnościach, takich jak kawa z przyjaciółką. Najlepiej Cafe Latte.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Zobacz koniecznie
Praca w salonie kosmetycznym to nie tylko dbanie o wygląd…