Zerknij koniecznie

Kwiat Kobiecej Przedsiębiorczości

Kwiat Kobiecej Przedsiębiorczości | Budowanie marki osobistej – dołącz do projektu!

Kreowanie wizerunku to zbiór długofalowych i konsekwentnych działań opierających się o narzędzia PR, prowadzących do postrzegania firmy przez innych zgodnie z jej założeniami. W przypadku tworzenia wizerunku marki, firmy lub produktu pomóc mogą agencje PR lub dział public relations. Jeśli jednak chodzi o personal branding, czy inaczej budowanie marki osobistej, ogrom działań leży w naszych rękach. Z pomocą w budowaniu marki osobistej przychodzi projekt Kwiat Kobiecej Przedsiębiorczości. Czemu warto rozważyć udział w nim?

Personal branding a kreowanie wizerunku

Rozważmy najpierw, co ma wpływ na nasz wizerunek i czym on tak naprawdę jest? Wizerunek to nie tylko to, jak wyglądamy. Niezaprzeczalnie wygląd, styl, odzież lub prezencja mają duże znaczenie, aczkolwiek istnieje kilka innych elementów, które mają wpływ na to, w jaki sposób jesteśmy postrzegani przez innych. Olbrzymie znaczenie ma również mowa ciała, umiejętność budowania relacji z ludźmi, sztuka porozumiewania się i modulacji głosu, etykieta i zasady savoir-vivre, a także umiejętności interpersonalne.

Czynnikiem łączącym wszystkie wcześniej wyliczone warunki jest szacunek. To właśnie on jest fundamentem tego, jak inni nas postrzegają oraz w jaki sposób sami patrzymy na siebie. Jeżeli na ustalone spotkanie przyjdziemy spóźnieni i niechlujnie ubrani, może to świadczyć o naszym braku szacunku do osoby, z którą byliśmy umówieni.

Tworzymy wizerunek zarówno w relacji face-to-face jak i wykorzystując marketing internetowy, co jest zgoła trudniejsze, bowiem jesteśmy poddawani krytyce bardzo szerokiemu gronu odbiorców. Należy zatem, w pierwszej kolejności, przeanalizować, jak chcemy być odbierani przez innych, jakich odbiorców chcemy zrzeszać wokół swojej osoby, co chcemy uzyskać kreowaniem swojej marki? Te podstawowe pytania pozwolą nam skonkretyzować zakres działań, które będziemy musieli rozpocząć i podejmować bezustannie, by budować wyrazistą, rzetelną i spójną markę osobistą.

Budowanie marki osobistej

W budowaniu marki osobistej duże znaczenie ma networking, czyli tworzenie sieci wzajemnych kontaktów biznesowych, które służą do wymiany wiedzy, zasobów, obopólnego wsparcia i perspektyw rozwoju.

Kluczowe zadanie ma także forma docierania do nowych odbiorców. Nie należy zakładać, że w morzu konkurencji odbiorcy sami na nas trafią. W związku z tym warto nieustannie pojawiać się w mediach internetowych, które stanowią najłatwiejszą i często najtańszą formę promocji. Udzielanie wywiadów, wypowiadanie się w roli eksperta czy umieszczanie artykułów tematycznie powiązanych z dziedziną, w której tworzymy to znakomite formy reklamy marki osobistej i swojego biznesu. Wyjątkowo pomocny w tworzeniu wizerunku kobiety przedsiębiorczej jest także udział w projekcie Kwiat Kobiecej Przedsiębiorczości.

Kwiat Kobiecej Przedsiębiorczości

Kwiat Kobiecej Przedsiębiorczości

Udział w projekcie Kwiat Kobiecej Przedsiębiorczości rozpoczyna się przesłaniem zgłoszenia pod adresem www.kwiatkobiecejprzedsiebiorczosci.pl Kolejnym etapem jest sporządzenie wizytówki na stronie projektu, która weźmie udział w plebiscycie zamykającym edycję. Plebiscyt pozwoli wyłonić trzy laureatki, które zdobędą tytuł Kobiety Przedsiębiorczej, pamiątkową statuetkę oraz pakiet działań PR.

Członkinie projektu mają szansę pojawienia się w e-booku “50 definicji sukcesu” oraz korzystania z przyznanych wyłącznie uczestniczkom projektu stawek zniżkowych na zamieszczanie materiałów na łamach ogólnopolskich serwisów informacyjnych i branżowych oraz portali internetowych.

Udział w projekcie Kwiat Kobiecej Przedsiębiorczości zapewnia:

  • wizytówkę promującą biznes na stronie projektu,
  • udział w plebiscycie Kobieta Przedsiębiorcza,
  • możliwość przedstawienie własnej historii sukcesu w e-booku “50 definicji sukcesu”
  • dostęp do platformy szkoleniowej w obszarze: marketingowym, sprzedażowym i mentalnym,
  • ceny zniżkowe na publikacje na łamach kilkudziesięciu ogólnopolskich portali i serwisów,
  • możliwość nawiązania kontaktów biznesowych,
  • możliwość dotarcia do szerszego grona odbiorców.

Kwiat Kobiecej Przedsiębiorczości pomaga w promocji biznesów z sektora MŚP, ale także ułatwia rozwój kobiet przedsiębiorczych, ponieważ członkinie projektu otrzymają dostęp do platformy szkoleniowej, która poruszy zagadnienia powiązane z pozyskiwaniem klientów, trafianiem do odbiorców, funkcjonalnością strony www, ale także motywacją, asertywnością i organizacją czasu.

Kwiat Kobiecej Przedsiębiorczości skierowany jest do kobiet stawiających pierwsze kroki w biznesie lub szukających pomysłu na rozwinięcie swoich skrzydeł. Z każdą zainteresowaną projektem kobietą rozmawiamy indywidualnie. Zależy mi, by każda uczestniczka określiła swoje cele i czynniki, które blokują lub spowalniają jej rozwój, a my przedstawimy jej rozwiązania dostosowane do jej potrzeb. Wierzę, że uda mi się stworzyć społeczność silnych, niezależnych kobiet, które będą się wzajemnie wspierać i uzupełniać – przyznaje pomysłodawczyni projektu Honorata Dyjasek, właścicielka agencji reklamowej, organizatorka akcji charytatywnych i laureatka wielu nagród biznesowych.

Więcej szczegółów o projekcie na stronie kwiatkobiecejprzedsiebiorczosci.pl

Temat Cię zainteresował? Sprawdź także:

  1. Czym jest strategia rozwoju biznesu i jak ją napisać?
  2. Jak zadbać o zgodność z RODO Twojego biznesu?
  3. Jak wykorzystać w pełni potencjał pracy zdalnej?
  4. Boisz się przemawiać publicznie? Marnujesz swój potencjał
  5. Relacje z Klientami jako fundament biznesu

 

0 0 votes
Article Rating
Podziel się swoją opinią
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Zobacz koniecznie
Jest taki czas, kiedy słoneczny poranek to rzadkość, a częściej…